sobota, 1 grudnia 2012

Liebster Awards


Wydaje mi się to dobrym pomysłem na poznane się nawzajem, więc zaczynamy :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałam nominowana przez Liley i Eileen, za co serdecznie dziękuję! Jest to dla mnie wyróżnienie, szczególnie, że sama czytam Wasze opowiadania i są one dla mnie pewnego rodzaju niedościgniętymi wzorcami. I żałuje ogromnie, że nie mogę was nominować. 

Pytania (zaznaczę, że czasem trudno wybrać jednoznaczną odpowiedź, ale im bardziej rozwiązła, tym więcej o mnie wiecie, więc chyba tym lepiej:D)

Od Liley

1. Ulubiony zespół?
Nie mam jednego ulubionego zespołu. Są cztery, wokół których kręci się mój cały świat muzyczny, a są to: Myslovitz i Happysad – według mnie perełki w polskim świecie muzycznym oraz Linkin Park i The Pretty Reckless ze światowej sceny ;)

2. Co byś zmienił/a w świecie?
Długo się zastanawiałam nad tym pytaniem, myślałam ile złego jest na świecie i co można by zmienić, ale ostatecznie podeszłam do tego z innej strony. W dzisiejszym świecie jest tyle stresu, nerwowych sytuacji, ludzie są uwięzieni w swoich klatkach i robią to, co muszą, lub to co jest słuszne. Dlatego ja (gdybym była Bogiem) wprowadziłabym dzień, w którym każdy mógłby robić co, by chciał. A na koniec użyłabym urządzenia (takiego, jak miał Will Smith w Facetach w czerni :D) i wyczyściłabym wszystkim pamięć xD

3. Grasz w totolotka?
Nie gram, wolę zdrapki :P

4. Ulubione miejsce wakacyjne?
Jednego konkretnego nie mam, ale uwielbiam jeździć nad morze. Nie ważne czy Morze Bałtyckie, czy Śródziemne ;)

5. Co cię najbardziej denerwuje?
Najbardziej denerwuje mnie, gdy ktoś mnie gapuje. Nienawidzę tego po prostu ;)

6. Wierzysz w horoskopy?
Raczej nie, choć czasem jak coś przeczytał dla żartów i się zgadza, to jestem lekko zaniepokojona.

7. Jaką piosenką zagraniczną najbardziej lubisz?
Kolejne pytanie, na które nie jestem w stanie odpowiedzieć. Praktycznie każdą wyżej wymienionych zespołów, a także wiele innych, nie mam jednej.

8. Lubisz buszować po sklepach z odzieżą?
A tu pewnie zaskoczę – NIE! Zakupy nie są dla mnie rozrywką, raczej udręką.

9. Na jakim filmie byłeś/aś ostatnio w kinie?
Film Atlas z Tomem Henksem ;)

10. Chciałbyś/aś wydać kiedyś książkę?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale wydaje mi się, że nie. Ze względu na ludzi, którzy piszą recenzje.

11. Twoja najbardziej irytująca ksywka z dzieciństwa?
Cyganeczka :D

Od Eileen 

1. Jeśli mógłbyś/mogłabyś wybrać sobie żonę/męża z osób sławnych (aktorów, piosenkarzy, polityków, itp.) to kto by to był?
IAN SOMERHALDER <3

2. Dwa ulubione filmy to...?
Trudne, trudne. Harry Potter (7w1) xD i Szkoła uczuć

3. Jaki masz stosunek do teraźniejszych wydarzeń w świecie?
Zależy o jakich wydarzeniach mowa. Ale jeśli chodzi o takie na skalę światową to oglądając wydarzenia zazwyczaj łapię się za głowę z ogromnym niezrozumieniem, jak mogło dojść do takich czasów.

4. Gdybyś mógł/mogła wybierać, to kim byś został/a - wampirem, czarodziejem, elfem, smokiem, (inne)?
Czarownicą :D

5. Twój wymarzony zawód to?
Biotechnolog ;P

6. Szkolna ksywka?
Domania :D

7. Gdybyś mógł nominować książki do Nagrody za bycie najlepszą książką, to jakie by to były? (3)
Seria HP, Fitzpatrick Becca Szeptem” i Danielle Steel „Podarunek”

8. Czy lubisz muzykę z filmów? Jeśli tak to jaki kawałek najbardziej utkwił ci w głowie?
Muzykę, czy piosenki? Bo to różnica. Jeśli chodzi o muzykę to na pewno soundtrack z Requiem do snu, a tego drugiego na chwilę obecną nie mogę sobie wymyślić.

9. Co zabrał/abyś na bezludną wyspę? Wymień 5 rzeczy.
Notes, długopis, wisiorek, kulę, pistolet (zestaw może dziwny, ale nikt nie mówił, że jestem normalna :D)

10. Ulubiony gatunek muzyki? 
Rock! Jednak ze wskazaniami na rock alternatywny (może być też pop), indie rock/pop, rock psychodeliczny ; )

11. Pierwsza rzecz, jaka przyszła Ci teraz do głowy!
Harry w długich, blond włosach Lucjusza Malfloya :D


Nominacje:

Pytania ode mnie:

1. Co wybierasz: wiernego męża czy namiętnego kochanka?
2.  Gdybyś mogła wejść w czyjąś skórę na jeden dzień, to kim chciałabyś zostać (może być zawód np. lekarz albo konkretna osoba np. Emma Watson).
3. Lubisz happyendy, czy nieszczęśliwe zakończenia?
4. Twój ideał to…?
5. Podaj godny polecenia zespół/wokalistę/ albo konkretną piosenkę.
6. Co zmieniłabyś w serii Harry’ego Pottera?
7. Ulubiony serial.
8. Jak widzisz swoje życie za 10 lat?
9. Czego najbardziej żałujesz w swoim życiu?
10. Co chętnie zmieniłabyś w swoim charakterze?
11.  Twoje największe marzenie.

2 komentarze:

  1. W sumie fajna zabawa, wcześniej już kilka osób mnie nominowało, ale ignorowałam. Jednak nominacja od Cb. jest zbyt cenna. xD
    Muszę tylko trochę poczekać, aż do końca ogarnę szablon. ^^
    Pozdrawiam, Erin. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje, postaram się - jak znajdę trochę czasu - opisać siebie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń